EN MASSA FRÅGOR

Smeknamn: Torktummlare

Födelsedag: 16 januari
Arbete: skolan you know.

FAVORIT…

Färg:
turkos, baby blå, rosa, lila & vit.
Plats: min nyabäddade sköna säng.
Drog: min telefon,dator och så min säng!
Fordon: epa :D 
Film: komedi,romantik eller skräckis :D

Djur: häst,katt,hund & kanin :)
Serie: degassi
Café: centrum
Skor: mina svarta converse eller mina beiga ballerina skor.

BRUKAR DU…

Titta på dig själv i spegeln:
självklart
Gnälla: ja, det kan hända ^^
Skrika: jaaaa
Sova: varje natt :)
Drömma mardrömmar: typ hela tiden.
Drömma sexdrömmar: always!!
Försöka vara annorlunda: behöver väl inte försöka?
Klä dig i svart: ja
Ha sex: om det är med så, ja :)
Hata folk: finns nåra jag hatar.
Lita på folk: bara bästavännen!


NÄR…

Åt du senast:
 äter nu 
Läste du en bok senast: läser en bok typ varje natt, den heter "hur kunde hon"
MALIN, jag vet jag är seg på att läsa ut den.. xd
Köpte du något senast: 2 tuggemin paket :) 
Kysste du någon senast: det var ett tag sen, jah..
Svor du senast: Jag svär väl aldrig?
Sjöng du senast: nyss :o
Klagade du senast: imorse
Är det sommar: de är sommar, men snart sommarlov om en och en halv vecka (a)

VEM…

Saknar du:
många.. mina fina vänner och min älskade syster och min gammelfarmor ♥
Rörde dig sist: mamma
Kysste dig sist: joru ;)
Gjorde dig riktigt glad senast: Fanny tror jag, eller wille :D
Fick du sms från senast: wille

HAR DU…

För många vänner:

Tvångstankar: nja, ibland
Någon annan psykisk sjukdom: ingen aning?
Färgat håret: yess
Brutit några ben: nepp
Några piercings: Öronen
Egen dator: ja

Gjort bort dig rejält: ja
Bra självförtroende: inte för fem öre..
Sagt jag älskar dig till någon idag: ja
Varit kär: javisst
Dumpat någon: ja

Blivit dumpad: Ja
Velat vara otrogen: nej

HUR….

Går du:
med fötterna och benen?
Fördriver du tiden: datorn & musik
Mycket pengar har du: typ 2000-3000? :D
Ofta diskar du: ibland
Ofta städar du: när jag har tråkigt typ
Ofta träffar du din familj: varje dag, utom min syster :(

ÄR DU..

Osäker: ibland
Blyg: ja
Smart: självklart!
Sentimental: vad är de?!
Pratglad: joru, om jag inte är så blyg ! :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0